.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهداد سلیمی: آقایان عوامفریبی می‌کنند

شمال نیوز: قهرمان وزنه‌برداری المپیک لندن معتقد است : مطرح کردن این موضوع که رکورد بهادر مولایی از رکورد المپیک بهداد سلیمی بهتر بود، عوام فریبی است.

بهداد سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی لهستان، بیان کرد: شاید باورتان نشود، اما من حتی یک ثانیه از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان را ندیدم، چون دلم نمی خواست مسابقاتی را ببینم که در آن به راحتی می توانستم اول شوم، اما حضور نداشتم.

وی ادامه داد: اما وضعیت رکوردها نشان می‌دهد در سه وزن آخر سطح مسابقات خیلی پایین بود. به جز بهادر مولایی و آلبگوف روس که وزنه‌های خوبی زدند، وقتی آرتم اواداچین با 232 کیلوگرم مدال می‌گیرد، این یعنی که سطح مسابقات پایین بوده و باید این مورد نیز در نظر گرفته شود.

سلیمی با اشاره به صحبت‌های اخیر مبنی بر این که رکورد بهادر مولایی بهتر از بهداد سلیمی بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر گفته می‌شود بهداد سلیمی در المپیک 455 کیلوگرم رکورد زده و بهادر مولایی 458 کیلوگرم، پس مولایی از بهداد بهتر است. اما در اصل صحبت این جور چیزها نیست که چه کسی از آن یکی بهتر است، بلکه صحبت اصلی حقی است که از بهداد سلیمی گرفته شد و به مسابقات جهانی نرفت.

وی ادامه داد: بعد هم چرا مسابقات جهانی پاریس را نمی گویند که من در آن رقابت‌ها رکورد جهان را زدم و با 464 کیلوگرم، در مجموع نیز طلا گرفتم. بهداد سلیمی در المپیک شرایط ایده‌آل و آرمانی نداشت و از ناحیه کتف و زانو مصدوم بود. مطمئنا اگر شرایطم در المپیک مانند جهانی پاریس بود رکوردم در مجموع دو حرکت 470 کیلوگرم می‌شد. در واقع این مسائل عوام فریبی است که انجام می‌گیرد و عامه مردم هم اطلاعی از آن ندارند.

قهرمان المپیک لندن درباره از دست رفتن عنوان قوی‌ترین مرد جهان نیز بیان کرد: متاسفانه پس از سه سال که عنوان قوی‌ترین مرد جهان متعلق به ایران بود، امسال این عنوان به مسکو رفت. ان‌شاءالله اگر مشکلات برطرف شود، سعی می‌کنیم این عنوان را به ایران برگردانیم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که دلیل نبودن نامش در لیست دعوت شده‌ها به جام ریاست جمهوری روسیه چه بوده است؟ گفت: برای من مسابقات ریاست جمهوری روسیه مهم نیست. مهم مسابقات جهانی بود که نتوانستم بروم و بقیه اهمیتی ندارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 آبان 1392
بهداد عزیز همه مردم می دونند در فدراسیون وزنه برداری چه می گذره و مسوولین عوام فریبی می کنند
زیاد خودتو ناراحت نکن
aru 7 آبان 1392
لعنت بر پست و مقام که باقری را مجبور به استعفا کرد و احتمالا رضازاده را وادار به........... که مایرانیان انرا نمی پذیریم اقای سلیمی لطفا صبور باشید شاید مسولین ... بیدار شوند
کامران 7 آبان 1392
بهداد جان یک روزی چهره اصلی این آقای رییس برای مردم ایران مشخص می شه چقدر خوبه آدم نون بازوشو بخوره.....
هوادار بهداد 7 آبان 1392
بهداد دوست دذاریم، مردم می دانند که حق شما خورده شده ، حال هر چقدر هم عوام فریبی کنند، دوست داریم زودتر به صحنه برگردی ، حتی اگه رفتار ناشایست نیز با تو داشتند باید برگردی تا این فرصت ها رو ازدست ندهی ، اسطوره شدن حق شماست ، آنها با استمرار وضیعت ناخوشایند برای شما باعث می شوند شما بر نگردی، شما باید درایت به خرج بدی بین بد و بدتر ، بد را انتخاب کنی ، دور بودن شما از صحنه وزنه برداری فقط به نفع شما، پی این مشکلات را به تنتان بمالید و بر گردید، مگر چند سال برای افتخار آفرینی فرصت دارید
نا شناس 7 آبان 1392
آقا بهداد منتظر شما در مسابقات آتی جهانی و المپیک هستیم ، به تمریناتت ادامه بده .
نا شناس 7 آبان 1392
برای فدراسیون وزنه برداری متاسفم ...اقا بهداد محبوب دل ایرانی همه رضازاده رو میشناسند که جه شخصیتی داره .امیدوارم که حقت را بگیری از ورزش نگذارید این جوون رعنا (مولایی)روخراب کنه...از اون بعید نیستش ....همه شاهد بودن چیکار کردش..دوره وزنه زدن خودش کسی جرات تو گفتن براش نداشت الان میگه بازیکن سالاری جالبه ...قهرمان المپیک وجهان رو کنار میذاره میگه.... واقعا متاسفم براش...
یوزارسیف 7 آبان 1392
از این که اقای رضازاده مغرور شده وبا لجبازی از حضور قویترین مرد جهان (بهداد سلیمی عزیز ) در اردوی تیم ملی جلوگیری می کند برای ایران وایرانیان متاسفم
قویترین مرد جهان 7 آبان 1392
بهداد جان . چرا فقط فدراسیون را مقصر می دانی/ راستش را بخواهی توهم خیلی مغرور شدی جانم. برو خودت را اصلاح کن . فدراسیون هم اصلاح می شود.
طوری 7 آبان 1392
برای مردم تهران متاسفم اون آفا.......رابه شورا فرستادن
سپیدار 8 آبان 1392
با اینکه در زمان پخش مسابقات برای آقای مولائی جوان دعا می کردم ولی همش چهره مظلوم و دوستداشتنی آقای سلیمی بیادم می یامد ...کاش بهداد باز پشت وزنه می رفت و ما هم با افتخار می گفتم بهداد مازندرانی هست .......بهداد عزیز همیشه دعا گوی شما هستیم ....(یک شهروند بابلی)
نا شناس 8 آبان 1392
نه واقعا این آخری رو خوب اومدی!!!!

واقعا رضازاده رفته شورای شهر که بگه چن منه ؟!!!!!!!!!!

آخه قهرمان المپیک بودن چه ربطی به امور شهری داره؟؟؟؟!!!!!!!

خدایا بعضی از مردم ما .. آخه چرا اینقدر عوامند ......؟؟؟!!!!!!
تازه پایتخت نشین هم هستند!!!!!!
نا شناس 7 آبان 1392
تورو خدا ببین چه فیلمی کردن مارو؟؟
باقری اسعفا میده رضا زاده قبول نمیکنه ؟؟
چقدر این فیلم هندی شد قربون مظلومیت تون
نا شناس 7 آبان 1392
با اینکه همشهری هستیم با اینکه دوست دارم همیشه قهرمان جهان و المبیک بشی با این حال ورزشکار باید مطیع مربی باشد به ایران و مردم فکر کن و واسه ابروی مردمت بجنگ................................................
mahmood 7 آبان 1392
ای اقا بهداد همونجور که علی حسینیو نیست کردن واسه تو هم نقشه دارن فدات شم . تا رضازاده هست همینه عزیزم ....
نا شناس 8 آبان 1392
این اقایان چه مشکلی با وزنه برداران قایم شهری در سنگین وزن دارن که یکی یکی اونها رو نابود میکنند نه داداش ما نمیگزاریم قویترین مرد جهان را شما به زور انتخاب کنید بهداد همچنان قویترین هست بهداد بیا و مبارزه کن خیلی ها به دنبال بهانه هستن تا تو بری کنار .
عباس 9 آبان 1392
آقا بهداد گل. اول اینکه اگه یکبار دیگه بزرگیتو با فرستادن پیام تبریک برای هم استانیت آقا بهادر نشون بدی، همه ملت ایرنو خوشحال می کنی. ذوم اینکه مگه عمر قهرمانی چقدره که تو تلویزیون با مربیت کل کل کردی و این شانسو از خودت و از همه ملت ایران دریغ کردی. شاید فکر می کردی شما ها رو انتخاب می کنن و رضا زاده و باقری رو بر می دارن؟ حالا متوجه شدی عزیز؟ خواهشاٌ این دفعه همونجر که با قدرت می ایی، با صبر و حوصله نیز بیا. این تو زندگیت هم بدردت می خوره.
خیلی خیلی مخلصتیم و دوست داریم
از گیلان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.276 seconds.